tisdag 12 januari 2010

Hejhej!


Hejhej , nu har Ina fixat min blogg :D

jag älskar henne , som vän !

min dag var rättså bra till mamma sabba den , fy !

jag ska försöka blogga så mkt jag kan och när jag får låna datan men vad fan ska jag skriva ?

det finns ju liksom inte så mkt jag kan blogga om min vardag och andra saker ska försöka hitta på så mkt som möjligt !

menmen , vad vill ni att jag ska blogga om ?


idag iaf så jag gick till skolan och va med på typ en lektion sen blev det bara skit av resten -_-

och nu påstår jag att jag ska rymma hemmifrån !

för mamma e dum i huvet just nu ,

och jag ska sluta röka men det går skit just nu !

men jag försöker , nu kommer jag ju ändå få vara inne i typ en vecka så då kan jag ju försöka sluta , och jag måste börja träna också innan jag ser ut som dom på generation FETT !

och malin e borta också för hon har opperat sina knas tår !

så just nu e de bara skit !

och när pappa kommer hem så kommer jag få ännu mer skit för att jag skolka !

ÅH jag vill bara dra härifrån just nu !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar