söndag 17 januari 2010


Tjuuu alla människor !

idag har det vart en sån här sköön dag jag har bara sovit och slappat och ätit lite godis nästan hela dan ,

imorn e de skuuula suuug på dee men jag måste gå i den hela veckan och alla timmar så fåår jag 200 kr på mobilen ?!

vem vill inte ha de :D ?

imorn blire säkert kuben så kanske bloggar därifrån och jag kan !

ballebla ,

ehmm jag har städat miit ruum så nu e det fiint , och jag har legat och kollat på Anna Ankas jul !

Sjuuukt kul , seriöst hon e ju rolig !

gud jag döör!


men jaja nu ska jag kolla film ochh sooova för jag får då inte komma försent imorn ^^

suck jag måste till och med vara med på idrotten har typ vart med 3-4 ggr på hela terminen :o

men nu ska jag få G i idrott åtminstonde !

wowowowowowowoowowow

ah juste jag håller på och syr ett par Shooorts te miig :)

skiit cooola , de pyjamas shoorts :D

och sen ska jag sy ett linne till de !

shiiiit coolt !


Jajaja , HEJDÅÅ


pusshejjss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar