torsdag 14 januari 2010

Hejhej

Hej , gick till skolan idag som vanligt vi hade Prov :o

och jaa de gick ju sådär , men sen hade vi redovisning och test och det gick ju också lite sisådär , men nu e det över iaf , efter skolan gick jag hem fixa lite hemma och bakade fasst de smaka skit , men alice åt ju iaf upp de , sen så gick jag till Madeleine för Sandra va där , så jag och sandra satt och kolla på tv ett tag och så kom madde hem och då fick man kaffe fasst de va då inte så gott menmen , fick en sprite iaf :D

senare åkte vi lite bil fy vad äckligt de va , de gick ganska fort och jag hade två bumlingar vrevid mig så jag kände mig ganska liten och ihopklämd , men de va roligt för fom va ju ganska rädda :P

och nu ska jag sova , så jag orkar upp till skolan imorn !

(SUCK)

ska till stan nån dag och handla också måste ha nytt smink ^^ !

PUss Heejs !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar