fredag 19 mars 2010

Hejsan ,

förlåt för dålig upptadering men det kanske bara va så att jag inte hade tid och blogga eller glömde bort de , ehm jag ska berätta vad jag gjorde igår (torsdags) , ehm jag gick på första timmen i skolan vi hade biologi , ehm sen kvart i nio gick vi till bussen och alla åttor åkte till tierp och kollade på Die Welle , ah den va väl bra förutom att en störande lite fjortis satt och fnittra som ah jag venne vad , ni som va där vet vem jag menar , eller dom som känner mig ganska bra !ehm iaf filmen va ganska bra ändå , men ah jag störde mig på språket och fjortisen , och en annan fuling ,

menmen sånt e livet !

på kvällen va jag med teddy och sammy jag och sammy vänta på teddy i över en timme , sen så kom han ut och sammy gick hem och malin kom ut sen va vi med malin resten av kvällen ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar