tisdag 9 mars 2010

Helloo , gooodingar , idag har jag varit hemma för de va frilufdag blabla (stavning)
ehm , jag har skottat så nu har jag typ sommar på uppfarten iaf ^^, ehm sen duscha jag , min granne snacka med mig också han sa att jag va för lätt för snön nånting blablabla ! ska visa va han menade ....



Ah iaf , jag stod och skottade bort all snö som hade blivit flera lager snöö så de va typ 2 decimeter snö och så stod jag och skule försöka få bort snö så jag stod och hoppa på spaden som man gör du när man ska gräva i gjorden h iaf , så stod jag där och hoppade men spadjäveln ville inte åka igen snön , så kommer min granne och bara öööh du e för lätt !
jag tänkte bara ah det där hjälpte inte mig precis för att få bort den här snön !
åh jag hatar snööö !
ah och så iaf så va milos ute idag också och så gick han in i garaget alltså jag visste inte om att han var där inne för jag hade fullt upp med att skotta så när jag märkte att han va där innne så stod han på ett bildäck , som typ balanserade på en cross och mitt på bildäcket stod han så rammla han ner och fick hela bildäcket över sig , stackarn men han klara sig bra utan några sakdor som syntes iaf , men hade han brutit nått hade jag sett eller märkt det för han hade nog gått och jamat hela tiden .
ah han fick ett litet pytte sår under tassen men de e sånt som händer om man e en dum katt ^^
nejdå älskar haan !

menmen , ah nu sitter jag här ska snart kolla på bones säsong två avsnitt 5 :D
det e ju för underbart bra , och ett annat programm jag kan tipsa er om e the secret life of American teenager skiiita braa .
en bild på dom de handlar om :)
aja puss hejs !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar