söndag 28 mars 2010

SÖNDAAG



Ehm , förlåt för dålig upptadering , jag vet men ah , jag harinte haft tid , igår blev de stan med sabina och hennes pappa , trevligt , jag blev bjuden på mat :D
ska lägga upp bilder på de jag köpte sen ,
men ah senare så sov jag hos sabina vi klädde ut och till fjortisar ,
de va kul !
haha , jag lyckades tydligen bättre en www.ssbsw.blogg.se , haha alltså sabina ,
men men , idag vakna jag runt tio , vette fan varför men jag vet att jag somna på köksoffan igår iaf hårt men händå ganska bekvämt , sen hade sabina bäddat en säng åt mig gullen då :)
men jag ska snart in till stan igen :P
jag hoppas på att vi kan hämta min data hos mormor , men de ska säkert gå och tjata lite på mina föräldrar , men idag ska jag iaf köpa skor , och kanske något annat . Om mina parents är snälla :)
men jag fick 700 kr igår och ett tågkort så vi får väl se :P
menmen , nu ska jag fixa mig kanske lägger upp en bild på dagens outfit :P
vi får väl se !

Hahah , inte serilöst så ni vet !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar