tisdag 2 februari 2010




  • Affären Gina Tricot
dom kanske har billiga kläder men dom kan också vara rätt snygga !

  • Mina snygga kompisar Inaa Och Malin ;)

dom e nog dom bästa som finns näst efter min familj och mina bebisar ( MINA DJUR ) aja jag älskar dom sjukt mkt och dom e bara bäst , dom e roliga och har sjukt dålig humor ;) men dom e ändå bäst !

  • Mammor och Pappor !

Dock kan dom va ganska irriterande ibland men dom ställer alltid upp om man har det jobbigt eller e ledsen eller nått sånt har man gjort nått dumt blir dom arga men dom älskar än fortfarande , tycker dom e braiga iaf. Och jag älskar mina föräldrar sjukt mkt !

  • Gina tricots byxor !




Inte bara jag som kanske tycker dom e sjukt snygga , dessutom har jag dom på mig ^^



  • Gina Tricots Skjotor

deras skjortor e faktiskt fula tycker jag men alla har ju olika åsikter om kläder men jag tycker dom va riktigt fula ska visa bild och säga vilka jag menar !



  • Alla människor som tror dom e bäst på allt !

asså alla e vi bra på nått sett men det finns nog ingen som e bra eller bäst på precis allt , jag tycker inte om såna människor som tror dom kan allt de e bara euuuuuuw !

  • SKOLAN

asså de kanske e nödvändigt att gå i skolan men fan va de suuuger !

1 kommentar:

  1. Haha, Min homor är sjukt rolig.
    Ljug inte ;) xD


    www.ssbsw.blogg.se

    SvaraRadera