onsdag 10 februari 2010


Hejhej , idag har jag gått i skolan efter skolan gick jag och malin och sabiina hem till mig och städade mitt hus wiowio bara för att jag ska få money till nattbandyn ^^och sen gick vi ut och lekte i snön sjukt kul asså !
igår då , jag gick i skolan som vanligt helt otroligt jag va med på idrotten så nu har jag världens träningsvärk !och sen gick jag och sabina hem till ar och en först sen k0om sabina hem till mig och vi skulle städa men de blev inte så satt vi satt och kolla på datorerna och hade typ vattenkrig , mascarakrig , och så spotta hon på mig så då "dreggla " jag henne lite i ansiktet , har aldrig garvat så sjukt jävla mkt som jag gjorde då tror jag ^^
menmen , ska uppdatera så mkt jag kaan :)


puss hejj
godnatt

btw längtar som fan till nattbandyn nu iaf saboiiiina och maaalin !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar