fredag 19 februari 2010

Hejhej

sorry för dålig upptadering men sånt e livet !

om ni vill veta vad som hände mig på nattbandyn och inprincip hela den helgen så läs på www.ssbsw.blogg.se det är Inas blogg och där står det vad vi gjorde hela den helgen !

aja ,

MÅNDAG :
jag gjorde typ inget den måndagen tror jag , eller jag gick i skolan och sen typ blev de väl kuben , satt där vid datan ^^
medans Malin , Teddy , Jesper spelade data spel *SUCK* !
menmen ,

TISDAG: ehm , jag gick i skolan vi hade tråkig idrott men jag va med * STOLT * :D
vi åkte skridskor ^^
senare va jag med Mallan :)
vi typ gjorde nog inte så mkt vi spelade lite bilspel , sen så skulle malin till sin mormor så jag ocg teddy följde med malin hela vägen till hennes mormor !
och sen skulle jag och teddy va med tobbe och dennis men dom hade dragit när vi kom till tågstationen så vi gick runt lite och sen gick jag hem , och förmodligen teddy också .

ONSDAG : skola som vanligt jag gjorde biologi prov det gick jättte bra kändes det som iaf , sen blev det kuben ^^
juste jag åt kebabrulle också ;)

TORSDAG : ja ehm idag gick jag till skolan vi hade en timme sen kolla vi på teater i uppsala , och sen i örbyhus båda va faktiskt bra !
sen va jag med malin en stund , och sen gick jag hem och malin åkte till uppsala , och hemma så plugga jag lite och sen somna jag ^^

FREDAG : JAG E SJUUUUUUUUK ........................................ eller ja det har jag varit hela veckan förkyld som f*n , menmen idag kände jag att jag verkligen inte orkade gå till skolan , och de här va sista dan innan lovet så nästa vecka e det ingen skooola SKÖÖÖÖÖÖNT ! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar