tisdag 23 februari 2010

TJAAOO :)
Kom hem igår från malins farmor jag hade sjukt kul , lite trångt i sängen bara menmne , vi va lite på stan och malin shoppade bikini , för vi skulle börja simma på ett ställe men det va åldersgräns satt vi får väl simma någon annanstans ..
menmen här kommer lite bilder från i helgen .







JAao , först bilden e jag och malin i sovrummet , andra bilden e när jag sitter och bloggar ,
tredje bilden e när jag malin och bollen ( nicole ) ligger och sover / vilar , fjärde bilden e på mig när vi sitter på max och gubben i bakgrunden har jag ingen aning om vem de e ^^
jaja , just nu sitter jag hemma hos mormor , jag åkte typ hit för att jag ville träffa mormor och va lite med mina kusiner , fast jag saknar malin och sabina , så jag venne hur länge jag stannar , men vi får väl se , men ah ehm jag ska typ shoppa på torsdag tror jag ^^
men men idag har jag vart med malin en stund innan jag åkte , de va väl kul förutom att hon va suris , men ah jag hörde ett sjukt skämt på radion när jag åkte bil ..
vad händer om en hund äter en (plast) kasse ?
Svar : den skiter påse
Hahaha de va lite kul iaf ;)
menmne puss hej jag ska blogga vajre dag nu men om en kvart ska jag se på Navy CIS :)
TJAA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar